Khamis, 30 April 2009

30-04-2009

haluu..!!! rndu nk update blog,,everytime aku cdang nk update blog msti x smpat tp nsb ar ary ny smpat....hurm,,so far aku mmg bz kblkangan ny,,krja skolh brtmbun-tmbun...bnyk yg aku lom buat,,aim aku skrg nk kmas kini kn senua keje2 aku yg trtunggak.....urm,,ujian blan april da abz n krtas pown aku da dpt...tp bkan sume ar,.,.stkt ny yg aku da dpt ialah bi,bm,sj,sc,ag,geo,svk....sume mrkah aku mngkat tp ag ngan sc jer mrosot,,alar...mrosot pown sbb aku x bce,..klaw bce msti aku lulus....slah aku gak,,tp aku x kn putus ase...aku akn trus brusha,,eccehhh....yew2 jer,,hahaha...tp btul la kn,,erm...psal af7,,aku kcewa sbb aril da trkluar....KCEWA....!!!!!! tp....aku psti sjarah mawi akn brulang kmbli..akn ad afundi masuk dn aku akn af masuk aril,,jom ramai2...AFUNDI MASUK ARIL..!!!!!! bye......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan